Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu informuje,
że Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji i Komendant Miejski
Policji w Poznaniu podpisali z Prezydentem Miasta Poznania porozumienie
regulujące zasady zrzekania się przez organy Policji prawa dyspozycji
lokalami mieszkalnymi stanowiącymi komunalny zasób Miasta Poznania,
umożliwiające wykup mieszkań przez dotychczasowych użytkowników.Od 1 grudnia bieżącego roku pierwsze uprawnione osoby będą mogły
składać wnioski w sprawie zrzeczenia się prawa dyspozycji i wykupu
zajmowanych lokali mieszkalnych. W pierwszej kolejności będzie to
dotyczyło mieszkańców budynków, gdzie funkcjonują już wspólnoty
mieszkaniowe. Wobec pozostałych budynków, uruchomienie procedury będzie
następowało systematycznie, według kolejności przeznaczania przez Miasto
Poznań danych lokali do sprzedaży na rzecz najemców, zgodnie z
obowiązującą uchwałą Rady Miasta Poznania nr LXIII/985/VI/2014 z dnia
25.02.2014r. w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem
Miasta Poznania na lata 2014-2018. Szczegółowa informacja kto z takiej
możliwości może skorzystać, od kiedy oraz gdzie i jakie dokumenty należy
składać, zostanie wkrótce podana osobom zainteresowanym do wiadomości
poprzez ogłoszenia na klatkach schodowych oraz na stronach internetowych
KWP i KMP w Poznaniu. Bliższych informacji można uzyskać
również w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Poznaniu, nr tel.:
61-84-124-50 (sekretariat).