Profilaktyka

Inicjatywa "Obywatel"

Data publikacji 31.08.2015

policja_1_kopia31 lipca 2015 r. została uruchomiona inicjatywa „Obywatel”. Na stronie www.obywatel.gov.pl  publikowany jest pakiet kart o najpopularniejszych usługach administracji rządowej. Dostępny jest także rządowy system informacji telefonicznej z numerem centralnym 222 500 115.

Na stronie internetowej Departamentu Służby Cywilnej znajduje się informacja o inicjatywie „Obywatel”. Na stronie www.obywatel.gov.pl zostało udostępnionych 101 kart  opisujących  najbardziej popularne usługi publiczne, jakie administracja świadczy dla obywateli.

W Kancelarii Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła też działalność Informacja dla Obywatela tj. numer telefonu (222 500 115), pod którym  pracownicy KPRM informują obywateli o tym, gdzie  załatwiać sprawy urzędowe. Można tam jednocześnie zgłaszać postulaty, uwagi i opinie, co należy zmienić np. w danej procedurze, by ją uprościć.

Dla zainteresowanych więcej: http://dsc.kprm.gov.pl/inicjatywa-obywatel

Powrót na górę strony